LG GC-B359PLQA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GC-B359PLQA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

eknapen 13-08-2008
Geschreven voor: LG GC-B359PLQA

Deze koel/vries combi nu 3 maanden in huis. Echt een plaatje om te zien. Mooi zilver alu van kleur, lekkere ruime vries lades 3 plus 1 ijsbloklade, koel gedeelte is ook over nagedacht. Deze combi is zeer stil, echt een aanrader in een openkeuken.

CarlJom 25-05-2008
Geschreven voor: LG GC-B359PLQA

Deze fraaie koelkast nu bijna een jaar in bezit en hij voldoet nog steeds prima.
De afwerking is fraai en het is een plaatje in onze keuken.
Soms hoor je hem wel eens als hij aanslaat, maar vaak is hij de rust zelve.
Lekker grote inhoud en de 3 vriesladen zijn een uitkomst na altijd zo'n klein vriesvakje.

We zijn erg tevreden over deze koelkast, ook gezien de prijs/kwaliteit verhouding.

ambroos72 16-11-2007
Geschreven voor: LG GC-B359PLQA

Toestel 2 weken geleden aangeschaft. We zijn er zeer tevreden over tot nu toe. Duurzaamheid moet nog blijken natuurlijk...Aangezien we een open keuken hebben vonden we het belangrijk dat hij niet veel lawaai maakte. En ik moet zeggen, hij is héél stil.
(je hebt er natuurlijk die nog stiller zijn maar dan zal je waarschijnlijk ook heel wat meer eurootjes moeten neerleggen...)
(toch ook vermelden dat het wordt aangeraden om het toestel waterpas te zetten en het aan de achterzijde ook minstens 5 cm speling te geven, anders zou hij wel eens kunnen 'brommen')
Afwerking is ook heel goed te noemen, is een plaatje in de keuken, leuke frontdisplay ook.
Als je kijkt naar de verhouding prijs/kwaliteit dan kan ik op dit moment alleen maar lovend zijn voor deze LG.
Oh ja, het is ook een no frost, dus dat is ook mooi meegenomen (geen gedoe meer met ontdooien enz.)
Kortom, veel voor weinig geld...